Uit een inventarisatie door Telegraaf-journalist Rob Goossens blijkt dat de NPO meer dan vier keer zo vaak als Jinek gasten uit vanuit het eigen mediabedrijf In haar uitzending heeft.
In de eerste 46 afleveringen van de RTL-talkshow werd acht keer reclame gemaakt voor programma’s uit eigen stal. ’Op1’, dat een uitzending minder maakte, had liefst 33 keer NPO-sterren over NPO-programma’s aan tafel.
En Rob denkt nu echt dat hij iets in handen heeft wat er echt toe doet. Wie heeft deze man in godsnaam aangenomen bij De Telegraaf en RTL Boulevard? Heeft een voorspelling nooit juist en nooit een primeur. Als hij eenmaal begint te praten dan verzand het na een aantal zinnen altijd in feiten die alleen het hoofd van Rob zelf zitten. Daarbij is zijn stem ook nog eens heel erg onaangenaam om naar te luisteren. Boulevard en Telegraaf, stop met deze man!
Rob is een door zichzelf benoemde media deskundige.
Hij begint inderdaad een zin en waar het eindigt …………………………..
Ik kan mij volledig vinden in het bovenstaande dat Michel schreef.
Maar deze keer heeft Rob wel gelijk…..
@Juul Dank!
@Bo lus Ja en wat dan nog dat er anderen van de NPO aanschuiven om programma’s te promoten? Totaal kansloos als je dat gaat zitten tellen.
Net stond hij weer te blaten bij Boulevard met dat irritante stemmetje. Hij durfde zelfs DWDD nog aan te stippen, zijn grootste blunder van de afgelopen maanden. Op het verhaal dat Tijd voor Max naar de late avond zal verhuizen als de NPO geen vervanger voor Pauw zou hebben na dan. Het is de hoogste tijd dat er bij Boulevard eens flink de bezem doorheen hen gaat. Te beginnen met deze Rob, Eric de Munck, Arie Boomsma, Leco van Zadelhof, Mariëlle van Essen (weet echt nooit iets), Simon Zijlemans, Veronica van Hoogdalem, Bridget Maasland (totaal niet geloofwaardig meer) en Brainpower.
Waar je je al niet druk om maakt, Michel! Waarom kijk je nog naar dat soort programma’s? Heb je niks beter te doen?
@Bo Lus Een beetje een onbegrijpelijke reactie van je. Als je geïnteresseerd bent in nieuws en media dan is RTL Boulevard bijna (helaas soms) verplichte kost. Evenals de talkshows.
@Michel. Ik ben net als jij een nieuwsfreak, maar programma’s waar ik me aan erger kijk ik niet. Er zijn genoeg andere manieren om op de hoogte te blijven.
@Bo lus Het gaat niet over op de hoogte blijven maar om te weten wat men er zegt. Verplichte kost dus! Punt!
Je bent nergens toe verplicht, Michel. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit naar DWDD gekeken, omdat ik me verschrikkelijk erger aan Mathijs van Nieuwkerk. Dus niks verplichte kost!
@Bo lus DWDD, In het begin naar gekeken maar later niet meer of alleen fragmenten. Laatste vrijdag van de maand de mediauitzending is dan wel weer verplichte kost. Ik vind dat als je geïnteresseerd bent in media en er alles over volgt en er over mee wilt praten.