Sinds deze maand is Patrick Brand (55) gestart als Head of Marketing & Communications bij NEP Netherlands. Hij is opvolger van Marleen von dem Borne, die als freelance communicatiestrateeg verbonden blijft.
In deze rol zal Patrick Brand de marketing- en communicatiestrategie van NEP Nederland verder gaan vormgeven en versterken. Brand volgt hiermee Marleen von dem Borne op die deze rol de laatste tijd op interimbasis vervulde.
Arjan van Westerloo (CEO): “Ik ben blij dat Patrick Brand ons leadershipteam komt versterken. Met zijn ervaring, netwerk en kennis van de markt is hij een verrijking voor NEP. Ik kijk ernaar uit om samen met Patrick de verbinding met onze collega’s te versterken en onze markt te informeren over al het moois dat wij te bieden hebben. ”
Patrick Brand: “Ik volg NEP al vele jaren met veel interesse, mede omdat mijn eigen roots bij het vroegere NOB en later DutchView liggen. NEP is wereldwijd marktleider en heeft veel potentie om zich zowel in Nederland als daarbuiten te groeien en verder te ontwikkelen. Ik ben dan ook enorm vereerd dat ik me opnieuw mag gaan inzetten om NEP zowel binnen als buiten het bedrijf te positioneren als een van de beste en leukste mediabedrijven van Nederland.“
Brand is geen onbekende in de media. Hij werkte hiervoor bij EMG, Interxion en D&MS. Naast zijn werk voor NEP blijft hij bestuurslid van Stichting media Diamant.
Geef als eerste een reactie