In een daad van protest tegen de late bezorging van zijn geliefde tv-gids heeft Pieter van den Berg uit Dordrecht de hele dag zittend geprotesteerd bij het M Gebouw aan de ’s-Gravelandseweg in Hilversum. Als abonnee van TrosKompas was hij het zat en besloot hij zijn stem te laten horen. Na 24 uur is de man nog steeds in protest.
De bezorging van de tv-gids is volgens Van den Berg al maandenlang ondermaats. Na herhaaldelijk zijn beklag te hebben gedaan, bereikte hij zijn breekpunt. “Ik heb de AVROTROS gebeld en hen verteld dat ik voor hun hoofdkantoor zou gaan protesteren,” verklaarde Van den Berg vastberaden.
Hoewel het hoofdkantoor van de omroep niet gevestigd is aan de ’s-Gravelandseweg, maar op de Witte Kruislaan in Hilversum, was Van den Berg hiervan op de hoogte. “In het TrosKompas staat vermeld dat de klantenservice van de gids in het M Gebouw zit. Vandaar dat ik hier protesteer. Ik heb de hele dag hier gezeten, maar niemand wilde met mij praten. Ik eis compensatie voor de telefoonkosten die ik heb gemaakt. De afgelopen maanden moest ik telkens naar een duur nummer van de klantenservice bellen,” legde hij uit.
Diverse lokale en regionale media, waaronder NH en De Gooi en Eemlander, hebben de verwarde tv-gids abonnee reeds geinterviewd.
De verwarde? abonnee?
Hij heeft een aparte manier van klagen, ja, maar ben je dan gelijk verward? Hij krijgt niet waarvoor hij betaald; de tv gids. Niet 1x maar al maanden. Terecht boos.
Gisteren op het journaal vernomen dat dit komt door personeelstekort bij postnl.
Heel veel abonnees worden momenteel teleurgesteld. Je zou maar weken de Donald Duck niet krijgen.
Her ging me om het woordje “verward”.
Niet echt een objectief oordeel. Toch?
Ik heb de beste man persoonlijk gesproken en verward is nog zachtjes uitgedrukt.
Hij wist wel waar de klantenservice zat…
Ik zeg ook niet dat hij het niet is…in tegenstelling tot jou Karel heb ik de man nooit ontmoet.
mijn zoon kreeg 1 week geen donald duck en woensdag 2
Nr.25 (24t/m30juni) van “Veronica Superguide” werd bij mij bezorgd op 28 juni, gelijk met nr.26. Op 1 juli kreeg ik keurig een excuse-mail van DPG. Het was de eerste keer dat ik de gids te laat ontving in de afgelopen 52 jaar!
Dus je hebt het “0” (nul) nummer ook nog? Uit september 1971.
Klopt.