Er is veel kritiek op de vele gokreclames op tv en radio. In een BNR-interview maakt Erwin van Lambaart duidelijk dat reclame naar zijn idee nodig is om kanalisatie te realiseren. De voormalig CEO van Holland Casino geeft aan dat er een overdaad aan reclames was bij de opening, maar dat kwam omdat het bedrijf wilde laten zien dat ze nu ook online een goed en betrouwbaar product hadden.
De aanbieders hebben vervolgens zelf ook ingezien dat er iets moest veranderen, waardoor er sprake is geweest van zelfregulering die strenger was dan de wet.
“Het is onverantwoord om helemaal geen reclame toe te staan. Iedere dag komen er online nieuwe spelers bij en die moet je wijzen op de betrouwbare aanbieders met vergunning.”
Erwin van Lambaart bij BNR’s “Zakendoen”
(Podcast) Topman Erwin van Lambaart van Casinos Austria is te gast in BNR Zakendoen:
ANP – Er is veel kritiek op de grote hoeveelheid reclame voor sigaretten die je via internet goedkoper online kan bestellen. In een interview met Nieuwe Revue zei rookambassadeur Johan Derksen dat de overdaad aan reclames noodzakelijk was omdat de nicotinebranche wilde laten zien dat ze nu ook online een goed, goedkoper en betrouwbaar product hebben.
Vuurtje?
Als je gevoelig bent voor een verslaving, dan maakt reclame niet uit. Er is nooit reclame voor seks en toch zijn heel veel mensen eraan verslaafd 😉
Haaha. Goeie