Rolo beste commercial aller tijden

Bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet. Het idee om een commercial te maken, waarbij een jongetje dat een olifant het snoep Rolo onthoudt tientallen jaren later een klap met de slurf van hetzelfde dier ontvangt, is goud waard gebleken.

In ieder geval in de verkiezing van de Goude Loekie, de beste commercial aller tijden. Een vakjury maakte woensdagavond het oordeel bekend in deze wedstrijd van de 50 jarige STER, die hiermee haar jubileum vierde. Rolo werd gekozen uit 12 reclamespots die gegrift zijn in ons collectieve geheugen, bepalend waren voor een tijdperk en de tand des tijds ruimschoots hebben doorstaan.

Andere genomineerden: Bommetje (Melkunie, 1997); Der Rudi (Heineken, 2002), Goeiemoggel (KPN, 2007); Klok (Centraal Beheer Achmea, 1989); Lekker lang bellen (Telfort, 2012); Met de Fiat Panda lach je iedereen uit (Fiat, 1983); Petje Pitamientje (Calvé, 1985); Pietertje (Calvé, 2010); Stoplicht (Fruit Joy, 1996); Walk-in-fridge (Heineken, 2009) en Zwanen (KLM, 1995).​

 

 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*