SKO levert dagelijks kijkcijfers van Branddeli

Na de release van de campagnedata voor RTL, SBS, Ster, Sanoma en Disney in juni 2016 worden nu ook per 9 januari de campagnedata van BrandDeli toegevoegd aan de online kijkcijfers.

Met de release wordt het mogelijk om continu het bereik voor online commercials bij BrandDeli in doelgroepen te rapporteren (met uitzondering van de BrandDeli Kids campagnes). Er wordt backdata vanaf 1 oktober 2016 beschikbaar gesteld.

Sinds medio 2015 is SKO, als onderdeel van SKO-VIM, gestart met het meten van het aantal online playouts van direct ingekochte campagnes bij RTL, SBS, Ster, Sanoma, Disney en BrandDeli. Deze tellingen (ook wel censusdata genoemd) geven inzicht in het totale volume per campagne, branche, publisher en device, maar geven geen antwoord op de vraag hoeveel personen er contact hebben gehad met de campagne en wat hun profiel is. Met SKO-VIM is dat wel mogelijk. Door het combineren van panel- en censusdata worden bereik en kijkvolume in het SKO Online Panel nog nauwkeuriger gerapporteerd.

In de huidige opzet wordt voor elke campagne die door de Publisher wordt geboekt automatisch een SKO-tag geplaatst die voor elke playout de relevante data meemeet.

Robbert Beerens (BrandDeli): “Wij hebben intern hard gewerkt om de online BrandDeli campagnes binnen het SKO gemeten te krijgen. De cijfers bieden een mooi inzicht in het bereik van onze online campagnes”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*