Sky Radio Group in zee met MediaScience

MediaScience is per 1 januari het nieuwe digitale bureau voor de Sky Radio Group. Nadat in het verleden Radio Veronica, Classic FM en MyRadio hebben gekozen voor het digitale marketingbureau MediaScience, is nu ook Sky Radio klant geworden. De eerste campagnes zijn al reeds ingekocht, zoals de campagne “Leef een jaar gratis”. 

Dennis Kuzee (marketing manager Sky Radio): “MediaScience is een online specialist die de juiste digitale activaties binnen ons marketingplan weet voor te stellen en met finesse weet uit te voeren. Pro-actief, korte lijnen en een goede portie creativiteit zorgen voor een zeer vruchtbare samenwerking om ook op digitaal vlak de doelstellingen te bereiken. Een mooie aanvulling op de overige media-inzet die geborgd blijft bij Maxus.” 

René Zeedijk (managing partner MediaScience): “Wij zijn zeer blij dat het grootste commerciële radiobedrijf van Nederland voor ons heeft gekozen. Gezien onze achtergrond zijn wij al jaren een specialist die offline en online inzet naadloos afstemt op elkaar. Wij begrijpen heel goed dat de consument vele media door elkaar en vaak ook tegelijk gebruikt. Dit vraagt om een afstemming van de digitale media inzet op de overige media inkoop. Een mooiere uitdaging dan dit mogen verzorgen voor een radiobedrijf is er bijna niet.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*