SkyShowtime en Paramount Advertising International kondigen een exclusieve samenwerking aan

SkyShowtime blijft leidend op het gebied van waarde, met onder andere de introductie van een nieuw advertentie-abonnement op 23 april

Paramount zal de advertentieverkoop van SkyShowtime exclusief vertegenwoordigen

SkyShowtime en Paramount Advertising International hebben vandaag een exclusieve overeenkomst aangekondigd waarbij Paramount de advertentieverkoop van SkyShowtime zal vertegenwoordigen. Deze samenwerking tussen SkyShowtime en Paramount’s wereldwijde advertentieverkoopactiviteiten biedt ’s werelds toonaangevende adverteerders gezamenlijke toegang tot premium advertentiemogelijkheden in meer dan 20 Europese markten.

Het nieuwe abonnement ‘Standaard met reclame’ van SkyShowtime zal beschikbaar zijn vanaf 23 april, waarmee SkyShowtime de eerste grote streamingdienst is die gelijktijdig een abonnement met advertentieondersteuning lanceert in al zijn markten. 

Met de lancering van ‘Standaard met reclame’ biedt SkyShowtimeconsumenten twee geweldige ervaringen, met en zonder reclame, voor twee sterke prijzen. Door beide abonnementen, opties en flexibiliteit aan alle klanten aan te bieden, kan SkyShowtime premium content blijven leveren en tegelijkertijd toonaangevend zijn op het gebied van keuze en kwaliteit voor de consument.

Het Standaard met reclame-abonnement wordt een premium ervaring, met gemiddeld vier tot vijf minuten reclame per uur. 

SkyShowtime Chief Executive Officer, Monty Sarhan, zegt hierover: “Vanaf het begin staat SkyShowtime voor het bieden van waarde en de belofte van geweldig entertainment tegen een geweldige prijs. De lancering van ons abonnement met reclame is de volgende stap in de ontwikkeling van onze service en komt op een moment dat mensen op zoek zijn naar meer keuze en flexibiliteit. We zijn blij om de eerste streamingdienst zijn die consumenten in al onze markten een reclame-ondersteunde optie biedt.”

SkyShowtime Chief Business Officer, Hristina Georgieva, zegt: “We zijn verheugd om met Paramount samen te werken aan deze exclusieve deal, voorafgaand aan de lancering van ons nieuwe reclame-ondersteunde abonnement. Naast het feit dat we onze leden keuze bieden, voegen we een nieuwe bron van inkomsten toe in al onze markten.”

Lee Sears, President of International Markets Ad Sales bij Paramount, zegt: “Door gebruik te maken van onze sterke relaties met een aantal van ’s werelds toonaangevende marketeers, ons ongelooflijke productaanbod en innovatieve technologie, is Paramount Advertising de perfecte partner voor SkyShowtime. We zullen onze waarde voor onze partners vergroten door adverteerders de mogelijkheid te bieden om op een uitgebreide en impactvolle manier reclamezendtijd in te kopen. Adverteerders krijgen hiermee toegang tot de wereldwijde franchises, series en films van SkyShowtime, naast het brede premium videoportfolio van Paramount.” 

1 Comment

  1. Het zou zo moeten zijn dat dit soort streamingsdiensten van de Nederlandse markt zouden kunnen worden gekieperd.
    This is not America, baby!

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*