Na een succesvolle eerste samenwerking in 2020, gaat Social Media Week Holland (#SMWNL) per 1 juli 2021 officieel verder onder de vlag van Dutch Media Week. #SMWNL houdt daarmee op te bestaan. Op deze manier wordt social, als onmisbaar onderdeel van het huidige medialandschap, bestendigd als onderwerp in de programmering van Dutch Media Week. Oprichter van #SMWNL, Maarten Reijgersberg treedt hierbij, vanuit de redactieraad van Dutch Media Week, op als curator en presentator. RauwCC, het Rotterdamste communicatiebureau van Reijgersberg, sluit zich aan als sponsorpartner van Dutch Media Week.
Maarten Reijgersberg, lid redactieraad Dutch Media Week: ‘Ik ben er ontzettend groos op dat het gelukt is om #SMWNL onder te te brengen bij Dutch Media Week. Social media hebben inmiddels écht een plek in het Nederlandse medialandschap verworven en deze stap helpt ons om jaarlijks dit complexe landschap in kaart te brengen en de meest interessante cases uit te lichten.’
Herman Dummer, programmamanager Dutch Media Week: ‘Tijdens Dutch Media Week belichten we de vele ontwikkelingen op het brede spectrum van media. Social media mogen hierin niet ontbreken. We zijn dan ook ontzettend trots om de kennis en kunde rond social vanaf komende editie als vast en prominent onderdeel van Dutch Media Week aan te bieden.’
Geef als eerste een reactie