STER kijkt online terug en vooruit op reclamejaar

Op 10 november 2020 kijkt Ster in een online sessie vooruit naar volgend jaar. Astrid Joosten bespreekt samen met Ster-directeur Frank Volmer onder meer hoe je je als merk kunt aanpassen aan de veranderende (media)wereld: van het coronavirus tot advertentiecookies, verschuivend kijk- en luistergedrag en de impact van politieke besluiten voor (online) reclame bij de NPO. Kijk mee naar Ster Focus 2021: de kracht van aanpassen.

Ster dan terug op het afgelopen jaar en kijkt ze vooruit naar volgend jaar: welke kansen biedt 2021 voor merken? Welke programma’s en evenementen heeft de NPO in petto? En hoe kan je ook in 2021 via Ster het grote publiek bereiken?

‘Tijdens Focus bespreken we de aanpassingen die we dit jaar in de advertentiewereld en bij Ster hebben gemaakt en de gevolgen hiervan voor volgend jaar. Maar we kijken ook naar de veranderingen die ons op korte termijn te wachten staan voor effectief adverteren anno 2021: de cookieloze toekomst, de verschuiving van het kijk- en luistergedrag én de invloed van politieke keuzes op adverteren bij de NPO. Ik kijk uit naar een interessant en afwisselend online programma en hoop al onze relaties op dinsdag 10 november digitaal te zien,’ aldus directeur van Ster, Frank Volmer.

Geïnteresseerden kunnen zich kosteloos aanmelden via deze link.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*