Ster zoekt een accountcoördinator

Creatieve analyticus gezocht met verstand van mediaplanning!

 

Dinsdagochtend, 8.30 uur. Je dag begint met een kop écht goeie koffie. Bij de koffieautomaat schiet een accountmanager je meteen aan: “Kun je zo even meedenken over een voorstel voor de Top 2000 voor een nieuwe radioadverteerder? Daar ga ik vanmiddag langs”.

Nadat je deze en andere accountmanagers op weg hebt geholpen, ligt de dag voor je open. Je hebt veel vrijheid. Je bereidt klantbezoeken voor en zorgt ervoor dat je hierin klant én accountmanager verrast. Je hebt tijd om eigen ideeën uit te werken en kunt iedereen binnen en buiten je afdeling aanschieten om je daarbij te helpen. Einde ochtend is er een presentatie in het bedrijfsrestaurant over de tv-programmering december. Welke aanknopingspunten zie jij hierin voor klanten?

Na de lunch in ditzelfde restaurant (óf na een flinke wandeling op de nabij gelegen hei) kun je er weer tegenaan. Je geeft account- en salesmanagers proactief advies op het gebied van tv-, radio- en digital campagnes. Je houdt alle ontwikkelingen in de mediawereld scherp in de gaten en doorgrondt welke consequenties dit voor Ster heeft. Je stelt mediaplannen op, je draait campagne-analyses en je geeft collega’s advies over media-inzet op basis van jouw analyses.

Geen dag is hetzelfde. Je werkt, net als alle collega’s bij Ster, hard en resultaatgericht. Daarnaast is er ook tijd voor ontspanning. Tafelvoetbal in ons bedrijfsrestaurant, tafeltennis in de kelder, onze vrijdagmiddagborrel, een event op zijn tijd. En je komt in een heel leuk en professioneel team terecht!

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*