Ster zoekt een flexibel ingestelde aanpakker met oog voor detail. Als facilitair medewerker voel je je er verantwoordelijk voor dat alle Ster-collega’s dagelijks op een goede, veilige en leuke manier hun werk kunnen doen en zich thuis voelen in en om het Stergebouw. Er is geen defecte lamp die aan jouw aandacht ontsnapt en je bent niet te beroerd om eens wat te versjouwen tijdens een evenement. Staat er een klant op de stoep dan ben jij de eerste die de klant een kop koffie aanbiedt en aangeeft dat er eventueel een oplaadpunt beschikbaar is voor haar/zijn elektrische auto. Je vindt het ook niet bezwaarlijk om zo nu en dan buiten de reguliere kantoortijden te werken. Een unieke kans om erachter komen wat er allemaal bij het ‘huishouden’ van een bedrijf komt kijken en zo het facilitaire vak in de praktijk te leren!
Zo kan je dag eruit zien
Donderdagochtend, 9.00 uur. Je dag begint met een kop écht goeie koffie. Die smaakt nog lekkerder nu je weet dat je er gisteren voor hebt gezorgd dat voorlopig alle benodigde voorraden voor koffie, thee en frisdrank weer op orde zijn. Bij de koffieautomaat schiet een collega je aan: “Kun je zo even naar mijn bureaustoel kijken en misschien wat advies geven? Ik wil mijn werkplek goed instellen maar krijg het gewoon niet voor elkaar!”
Nadat je deze collega hebt geholpen, ligt de dag voor je open. Je hebt een baan met veel afwisseling. Samen met je teammanager bespreek je wat er die dag gebeuren moet. Er start een aantal nieuwe collega’s komende maandag voor wie het aantal flexplekken uitgebreid moet worden. Dat betekent samen sjouwen met bureaus en het netjes wegwerken van kabels. Daarna voer je diverse technische klussen uit in het pand. Je vervangt onder andere de kraan in de keuken en draait enkele lampen in op de eerste verdieping.
Na de lunch in het bedrijfsrestaurant (óf na een flinke wandeling op de nabij gelegen hei) kun je er weer tegenaan. Je hebt een bespreking met collega’s van marketing over een klantevenement. Daar moet veel voor geregeld en op- en afgebouwd worden; erg leuk! Daarna ontvang je een leverancier en richt je je op het buitenterrein. In verband met het voorspelde winterse weer strooi je preventief de afrit naar de parkeergarage en kijk je of er voldoende strooizout in huis is.
Je sluit de dag van 16.00 – 18.00 uur af bij de receptie, zoals elke dag. Dat is ook een mooie gelegenheid om tussen de telefoontjes door je mail weg te werken en een aantal administratieve taken te doen.
Geen dag is hetzelfde. Je werkt, net als alle collega’s bij Ster, hard en resultaatgericht. Daarnaast is er ook tijd voor ontspanning. Tafelvoetbal in ons bedrijfsrestaurant, tafeltennis in de kelder, onze vrijdagmiddagborrel, een event op zijn tijd. En je komt in een heel leuk en professioneel team terecht!
Over de afdeling facilitaire zaken
Naast de teammanager, met wie je veel samenwerkt, maken drie parttime receptionistes deel uit van het team facilitaire zaken. Kort gezegd zorgen jullie er met zijn allen voor dat alles in en rondom ons kantoor goed, veilig en netjes geregeld is. Iedereen helpt elkaar en springt voor elkaar in als dat nodig is. Dat zorgt niet alleen voor afwisseling in taken, maar ook voor een goede collegiale samenwerking en sfeer!
Geef als eerste een reactie