The heart of the story centraal tijdens Dutch Media Week 2019

Dutch Media Week, hét mediafestival van Nederland, vindt dit jaar plaats van 5-13 oktober in Hilversum. De festivalbezoeker ontdekt, wordt verrast en geïnspireerd door de bijzondere en actuele verhalen die er verteld worden over en met media. Dutch Media Week is de plek waar het kloppende hart van de media zich in alle facetten openbaart voor een breed publiek, scholieren en mediaprofessionals, voor jong en oud.

De succesvolle kick-off van Dutch Media Week 2019 vond afgelopen donderdag 21 maart bij Beeld en Geluid plaats. Door samenwerking met een groot aantal partners wordt het festival dit jaar groter, veelzijdiger en relevanter dan ooit. Er is veel aandacht voor innovatie en creatie, voor ontmoeten en leren, voor ontdekken en onthullen. Ook dit jaar biedt het festival een podium aan jonge en talentvolle mediamakers, radio- en televisiestudio’s openen er hun deuren, er is een familiefestival met meet & greets met BN’ers en influencers, Mobile Movie Days, Online Radio Day, Online Radio Awards, Cross Media Café, debatten met en voor makers en nog veel meer.

Het centrale thema van dit jaar is ‘the heart of the story‘ met drie programmalijnen:

  • Het creatieve hart: over het ontstaan van het verhaal
  • Het technische hart: over het maken en delen van het verhaal
  • Het publieke hart: over de context en impact van het verhaal

Het definitieve programma wordt 1 juli aanstaande bekendgemaakt.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*