Onlangs heeft videoplatform NLZIET drie nieuwe specialisten aangetrokken.
René van der Vlist is begin deze maand als Marketing Manager bij NLZIET gestart. Hiervoor was hij binnen de NPO verantwoordelijk voor de merk- en marketingstrategie van de publieke omroep en de bijbehorende merkportfolio op tv-, radio- en online gebied.
Kenjiro Harris is gestart als Product Designer bij NLZIET. Op gebied van design en gebruiksvriendelijkheid zal hij komende tijd verdere verbeteringen doorvoeren. Hiervoor werkte Harris als Lead UI/UX Designer bij Appical op verschillende projecten, waaronder KLM, Heineken, HP Philips en VICE Media.
Jim Fokke is vorige maand gestart als Content Manager bij NLZIET. Hiervoor werkte hij als Product Manager VoD bij de NPO en was hij verantwoordelijk voor de websites en apps van NPO Start Plus. Daarvoor deed hij veel ervaring op als Content, Program & Distribution Manager TV bij Radio 538 & SLAM!
Niels Baas (CEO NLZIET): ‘NLZIET groeit en daarom komen er ook nieuwe functies bij. Met deze nieuwe specialisten leggen we de basis voor verdere groei en ontwikkeling van onze tv-dienst.’
Over NLZIET
NLZIET is een samenwerking tussen de Nederlandse Publieke Omroep, RTL Nederland en Talpa TV. Met de online tv-dienst NLZIET kunnen kijkers op één plek het meest uitgebreide online Nederlandse televisieaanbod bekijken. Via de apps voor web, mobiel, Apple TV, Android TV, PlayStation 4 en smart tv zijn programma’s uit het online aanbod van de omroepen in hoge kwaliteit live, terug en vooruit te kijken, veelal zonder reclame en maandelijks opzegbaar. Ga voor meer informatie naar www.nlziet.nl.
Er valt nog heel wat te verbeteren aan NLziet, dus de heren zullen genoeg werk hebben. Er zijn nog steeds geen user accounts onder één abonnement mogelijk, het stikt van de zenderlogo’s in beeld en AC3 geluid ontbreekt om maar een paar items te benoemen.