Op social media kreeg de nieuwe streamingdienst Viaplay veel kritiek over de eerste uitgezonden F1-wedstrijd van het seizoen.
Het verslag van de GP van Bahrein zou bij veel kijkers haperen. De technische problemen van eerder deze week lijken bij de wedstrijd bij veel mensen nog niet verholpen. Ook over het commentaar hebben twitteraars veel kritiek.
Het commentaar bij Viaplay lijkt meer op het verslag van een paardenwedstrijd…zoooo saai!!!
Lijkt sprekend op mol plooij
Amateuristisch verslaggever in de pitch doet net of je een klein kind bent het is niet leuk
Via een iptv abbo van 15 euro per jaar afgesloten via aliexpress lekker naar sky sports gekeken.
Commentaar lijkt wel van freek vonk, zeer kinderachtig commentaar.
Lijkt sprekend op mol plooij
Zeer slecht commentaar, even Olaf en Jack bellen. De kwaliteit is goed. Maar aub ga op zoek naar Olaf en Jack. Zooooo veel beter.
2 e Weekend met problemen. Vorige keer de training gemist doordat t niet mogelijk was in te loggen. Race vervolgens met haperend slecht beeld( en dat bij 100MB internet)
Nu loopt t beeld vast bij t openen vd uitzending
Probeer al voor de 2e week contact te krijgen met klantenservice, maar dat lukt gewoon niet. Natuurlijk zijn ze ook niet telefonisch te bereiken…
Wat een bizar slechte app via ziggo. Start niet meer op bij terugschakelen wachtend op herstart q2.
Wat een bagger bij ViaPlay. Door de WC ermee. Niet kunnen terugkijken en niet kunnen opnemen. Wat een waardeloze service. En dan voor zoveel geld. Schande KPN. Dat hadden jullie wel wat beter mogen regelen voor jullie klanten.
Waardeloze beeldkwaliteit !!!!
Lijkt wel telefoon internet 50 kb/s !!!
Die hier wat aan SUKKELS AMATEURS !!
Massaal abbonoment afzeggen viaplay heeft alles bij elkaar gelogen de hele show verpest ze negeren de klant en mensen kijken ook nog massaal opzeggen
waardeloos meteen opzeggen ga wel via VPN elders
2 wedstrijden gekeken.
Bij de 2e wedstrijd commentaar via grandpriradio verbaasd dat hij de rondes 2 tot 5 secondes eerder had.
Commentaar dus synchroon aangepast en race verder gekeken.
Diverse keren een zandloper in beeld.
Zou niet mogelijk moeten zijn met 1Gb up en down glasvezel.
Geef klanten maar de schuld dat het aan hun apparatuur ligt.
Jammer dat ik al een jaar heb betaald.
Volgend jaar toch maar wat anders.
Het gehele plaatje inclusief biljard commentaar klopt niet.
Heb opgezegd bij die viaplee club. Al weken geleden. Maar behoor niet tot de club die het geld heeft om elders dan nog maar een abonnement af te sluiten, daar ga je dan als liefhebber! Ik vind dat ze of met een of andere vorm van compensatie moeten komen of de kwaliteit van het signaal heel snel moeten verbeteren. Ik voldoe aan alle systeemvereisten die ze hebben, méér dan zelfs. Baal van het het jaar dat ik vooruit heb betaald. Baal van het hijgerige commentaar van die Albers die niemand uit laat spreken. Baal ervan dat ik de salariëring van die kwal zo indirect betaald heb. Bah, kut Viaplay.. wordt steeds pissiger als ik er over nadenk!
Helemaal mee eens. Die Kwabers is echt waardeloos. Laat van de Garde nooit uitpraten omdat hij het zelf zo goed weet.
Heb na 1 race opgezegd, kijk nu op F1TV met commentaa van Mol en Plooij. En daarn azet ik `m uit. Ga ook niet meer naar die Kamphues kijken, was al blij dat we van die lul afwaren, maar dit is echt een KL….zender
Laat olav mol aub terugkomen zeer storend dat als er een boordradio gesprek is het niet vertaalt wordt wat olav mol subliem deed hij bracht de formule1 echt in je huiskamer
Wij voelen ons Viaplay abonnement als gedwongen nering om de F1 te kunnen bekijken. Nergens anders voor. Maar wat is dat amateuristisch! De beeldregie draaft continu achter de feiten aan. En wat een bralcommentaar met ook nog eens ongelooflijk slecht Nederlands. ‘De banden moeten nog temparaturen’ ‘de coureur zal nu wel spoedig aan het gas aan’. Ook zitten ze volgens die twee braakballen meer in hun versnellingsbak dan op hun stoeltjes… Geen technische uitleg, alleen een verbaal verkrachte weergave van wat je zelf ook kunt zien. Verpakt in die niet aflatende woordenbrij is dat 99 procent geluid en één procent info. Het enige moment dat er even rust en balans komt, is als Allard Kalf aan het woord komt. Maar dat is dan ook een doorgepekelde professional.
De rol van die presentatrice in de studio lijkt ook meer als pitspoes te zijn dan dat ze iets zinnigs toevoegt. Geen wonder dat Tom Coronel zowat de hele show overneemt.
Nee Viaplay, je mag dan wel in een keer de grootste zijn, dat is dan vooral vanwege het gebrek aan alternatief en niet omdat je op dit moment zoveel toevoegt.
Haal die twee amateurs achter die microfoon weg en zet daar één professional neer voor meer rust en meer inhoud. En vervang die ex NOS mevrouw door een presentatrice mét verstand van zaken. En mag Doornbos dan weer terug voor de uitleg? Dan kijken wij nog lang en gelukkig F1. Ook via Viaplay
Familie Roozendaal
Waarom start de uitzending naald uur weer op nieuw op wij zaten te kijken en het beeld wordt zwart en na kwartier begint het op nieuw na melding uit zending start na 5 minuten weer op