‘Verdwenen Merken’ brengt Nederlands merkenerfgoed tot leven

Waar is Van Gend en Loos gebleven, waarom is Postbus 51 gesloten en wanneer is Air Holland uit de lucht gehaald? In het vandaag verschenen boek ‘Verdwenen Merken worden deze vragen op geheel eigen wijze beantwoord door Richard Otto en Robbert van Loon. Ze creëren zo een uniek overzicht van ruim 300 bekende Nederlandse merken die tussen 1970 en 2015 zijn verdwenen.

In het kleurrijke koffietafelboek wordt dieper ingegaan op de verdwijning van deze merken. Het levert uiteenlopende verhalen op die soms tragisch, spectaculair of komisch zijn, maar altijd spraakmakend. Met bijdragen van o.a. Bert van der Veer, Cor Molenaar, Erik de Zwart en Marianne Zwagerman biedt ‘Verdwenen Merken’ een vermakelijk inzicht in ons Nederlandse erfgoed. Het garandeert honderden “ohja”-momenten, zowel voor jong als oud.  
 
Het boek ‘Verdwenen Merken’ heeft, evenals het online platform VerdwenenMerken.nl’, als doel om de mooiste Nederlandse merken voor ons, maar ook voor een volgende generatie, in leven te houden. 

Het boek is hier direct te bestellen. 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

VerdwenenMerken.nl

 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*