Viaplay brengt mediabelangen onder bij PHD

Viaplay, de streamingdienst die onderdeel uitmaakt van de Nordic Entertainment Group (NENT) en volgend jaar actief gaat worden op de Nederlandse markt, brengt haar mediabelangen onder bij PHD. De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen in Nederland.

Kristoffer Bæk-Mikkelsen, VP International Marketing, “We werken al vele jaren succesvol samen met PHD in verschillende landen en hebben met PHD in Nederland het bureau gevonden dat ons kan helpen in het realiseren van onze ambities en te kunnen bouwen aan een succesvolle lancering van Viaplay in Nederland.”

Harald Mulders, Business Development Director PHD, vult aan: “We zijn ontzettend trots dat Viaplay ons heeft gekozen als partner. Viaplay is een merk met een enorme ambitie en gelooft in ons netwerk en onze propositie. Wij kijken ernaar uit om met onze “Make the leap” benadering disproportionele groei voor Viaplay te realiseren en de ambitie invulling te geven.”

1 Comment

  1. Ik denk dat NENT het enthousiasme van de Nederlandse kijkers vreselijk overschat. En potentiële kijkers tegen je in het harnas jagen door alles compleet anders te willen doen is ook niet bepaald slim. Maar we gaan het meemaken. Ik denk dat Viaplay zomaar eens een tweede Sport 7 kan gaan worden.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*