Muziekvideoplatform XITE breidt de samenwerking met Vevo uit, waardoor ook Samsung TV kijkers de nieuwe Vevo, Powered by XITE app kunnen gebruiken in de VS en UK. Vorige maand kondigden de twee bedrijven hun partnerschap aan, met de lancering van de app op Apple TV.
De app biedt Samsung TV consumenten een nieuwe interactieve service, waarin kijkers muziekvideo’s kunnen liken en skippen. Ook kunnen ze hun favoriete muziekvideo’s zoeken en bekijken via een uitgebreide catalogus, in combinatie met bijna 100 gecureerde themakanalen. De app is een gratis muziekvideo-ervaring, waarin advertenties worden vertoond. De Premium versie is verkrijgbaar voor $4,99, waarin geen advertenties te zien zijn en gebruikers eindeloos kunnen skippen.
Over XITE
XITE’s missie is om de beste muziekvideo ervaring ter wereld aan de consument te bieden. Het Nederlandse muziekvideoplatform bereikt inmiddels meer dan 100 miljoen huishoudens in Europa en Noord-Amerika. XITE verbeterde de muziekvideo ervaring met het lanceren van een interactieve service, waarmee kijkers muziekvideo’s kunnen liken en skippen, kunnen kiezen uit bestaande themakanalen of zelf een muziekkanaal kunnen bouwen. Bovendien verbindt XITE diverse merken aan muziek en (pop)cultuur om Young Adults te bereiken. Het bedrijf is gespecialiseerd in het maken van deze branded en original content.
Over Vevo
Vevo is ’s werelds grootste premium muziekvideo-provider en biedt artiesten een wereldwijd platform op enorme schaal via distributiepartners. Vevo brengt artiesten in contact met hun publiek via muziekvideo’s en original content en werkt rechtstreeks met hen samen om unieke manieren te vinden om muziek visueel tot leven te brengen. Vevo werkt ook met opkomende artiesten en biedt hen een platform om hun publiek te vinden en hun fanbase te laten groeien. Vevo haalt wereldwijd maandelijks 26 miljard views en heeft meer dan 450.000 muziekvideo’s in haar catalogus.
Geef als eerste een reactie